Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 lutego 2021

WAŻNA INFORMACJA

 KOCHANI

Od kilku tygodni mój blog nękają kłopoty techniczne. Nagle poznikało wiele przydatnych funkcji, z których mogłam korzystać do tej pory i nie potrafię ich przywrócić. Jedyne co mogę zrobić to wciąż dodawać rozdziały i ewentualnie korygować treść. Na szczęście u Gai nic się nie zmieniło i jeśli nawet coś jest źle, ona jest w stanie to poprawić.

Mimo to wciąż tkwi we mnie lęk, że któregoś dnia to wszystko zapętli się tak bardzo, że już nie będę mogła zrobić nic. W związku z tym nieco zapobiegawczo, asekuracyjnie, na wszelki wypadek i dmuchając na zimne utworzyłam blog rezerwowy na innej platformie. Będzie prowadzony równolegle.

Możecie znaleźć go pod linkiem: 

https://goniasz2.wixsite.com/website

 

lub

na prawym marginesie tego bloga w zakładce: „Lubię zaglądać”. Jest to ostatnia pozycja opatrzona tytułem: 

 

BLOG REZERWOWY: „BRZYDULOWE ROZMAITOŚCI CZYLI WARIACJE NA TEMAT”

 
Gaja i ja uważamy, że nowy blog jest bardziej przejrzysty niż ten zwłaszcza dla tych czytelników, którzy wracają do starych opowiadań.

Co do komentarzy, to nadal prosimy o nie tutaj, choć oczywiście odpowiemy i na te, które pojawią się na blogu rezerwowym.

Mamy nadzieję, że ten drugi, asekuracyjny blog nie będzie dla Was problemem, bo wciąż spotykamy się w miejscu, do którego zdążyliście się przyzwyczaić.

Wszystkich serdecznie pozdrawiamy.

Gośka i Gaja

15 komentarzy:

  1. Przezorny zawsze ubezpieczony;) Pozdrawiam Jolka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, bo nigdy nic nie wiadomo;) Miśka pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za info;) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było konieczne, bo gdyby ten blog przestał działać, to zawsze jest w odwodzie ten drugi.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Przeczucia należy słuchać;) Szkoda żeby taka ogromna praca zginęła w odmętach Internetu. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza
      Mam nadzieję, że te złe przeczucia się nie spełnią.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Oj, byłoby szkoda gdyby te cuda poszły w nicość sieci. Pozdrawiam serdecznie i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halina
      Nie wiem, czy to cuda, ale kosztowały sporo czasu i pracy. Mnie samej byłoby szkoda.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Na tamtym będą wszystkie opowiadania i linki z tego bloga czy tylko niektóre? Pytam ,bo chce wiedzieć czy zostać tutaj czy lepiej czytać Na nowym blogu. Czy ten potem zniknie czy nie. Wiem ,że na razie jest tamten rezerwowy ,ale później?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na brak publikacji postów zostałam wykluczona z polecanych linków do blogów?

      Usuń
    2. Justyna
      Sądziłam, że wyczerpująco wypowiedziałam się w treści tej informacji. Nowy blog zawiera wszystko to, co stary. Na nowy możesz przenieść się klikając w link, który podałam lub klikając w nazwę bloga zamieszczoną na prawym marginesie w zakładce "Lubię zaglądać". Nie rozumiem natomiast drugiego komentarza. Przecież nadal z tego bloga można się przenieść na Twój klikając w "blog Justyny". Co ma wspólnego rzadkie dodawanie postów z polecaniem bloga? Według mnie kompletnie nic, bo wcześniejszy dorobek jest na tyle wartościowy, że śmiało można blog polecać nawet wtedy, gdyby nic się na nim nie działo. Nie wiem co Ty sobie ubzdurałaś, ale mam nadzieję, że uspokoiłam twoje obawy.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    3. Justyna z bloga rezerwowego też można się przenieść na Twój.

      Usuń
  7. Aż ci współczuję, jakbyś kiedyś chciała to możesz wypróbować ( proszę cię potraktuj to tylko jako radę) Wattpad. Jest to bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń