Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

WAKACJE

Kochani

Z uwagi na trwający "sezon ogórkowy" czyli okres wakacyjny, wspólnie z Gają postanowiłyśmy, że zrobimy sobie przerwę w pisaniu i publikowaniu. Podobnie jak większość z Was chcemy nieco odpocząć, zregenerować siły i złapać trochę weny. 
Mamy nadzieję, że Wasze wakacje będą udane i będziecie miały co wspominać. Tego życzymy Wam z całego serca.


  
Jednocześnie informujemy, że pierwszy rozdział nowego opowiadania  pt. "Powrót do domu" ukaże się 30-go sierpnia tradycyjnie w czwartek. 
Serdecznie pozdrawiamy wszystkich odwiedzających nasz blog.

 Gośka i Gaja

19 komentarzy:

  1. Kochane miłego wypoczynku, a po powrocie jeszcze więcej tak świetnych pomysłów na nowe opowiadania.
    Gorąco pozdrawiam
    Julita

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to mawia moja wnusia...będzie mi się tęsknić. Każdemu należy się solidna porcja wypoczynku, czego Wam serdecznie życzę,słoneczka i spokoju. Pozdrawiam Agata,czytelniczka od niedawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata
      Słoneczka wszyscy chyba mamy już nadmiar, ale co by to były za wakacje, gdyby nie ono? My chcemy trochę poleniuchować, tak zwyczajnie. Spotykamy się na blogu 30-go. Również życzymy udanego wypoczynku. Serdecznie pozdrawiamy. :)

      Usuń
  3. Miłego odpoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto pisze te opowiadania bo już się pogubilam? Gosia czy Gaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie opowiadania pisze Gośka. Niektóre z nich pisane są na podstawie pomysłu Gai lub wspólnie z nią. Gdy tak się dzieje zawsze na początku opowiadania jest o tym informacja. Pozdrawiamy:)

      Usuń
  5. Udanych wakacji, wracaj Gosiu do Nas wypoczęta :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Mam nadzieję, że i Ty wypoczywasz i nabierasz sił.
      Serdecznie Cię pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Udanego odpoczynku. Nabierajcie sił,cieszcie się słońcem i wracajcie pełni nowych pomysłów na cudowne opowiadania. Pozdrawiam Was serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna
      Bardzo dziękujemy. Życzymy wzajemnie fajnego wypoczynku i nieustającej weny.
      Pozdrawiamy. :)

      Usuń
  7. Wakacje w pełni zasłużone, już dawno ich nie miałaś;) Kombinuj dziewczyno i twórz nam przepiękne historie. Udanego i owocnego odpoczynku! Przesyłam serdeczne pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję również w imieniu Gai. Rzeczywiście chyba w zeszłym roku publikowałam bez przerwy. Trzy tygodnie to w sam raz, żeby naładować baterie.
      Pozdrawiamy bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  8. Udanego wypoczynku dziewczyny. Wymarzonej pogody ale niekoniecznie 35 stopni, miłego towarzystwa i tego wszystkiego co jest potrzebne do Waszego wypoczywania. Nawet jeśli jest to kanapa i telewizor.
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RanczUla
      Bardzo dziękujemy. Mamy nadzieję, że i Ty masz trochę wytchnienia od codziennych obowiązków.
      Pozdrawiamy serdecznie i przesyłamy całuski dla małej Iguni. :)

      Usuń
  9. Hej hej hej! :)
    dawno mnie nie było, ale wróciłam. Z nowymi opowiadaniami, ale również do czytania Twoich opowiadań :)
    Serdecznie zapraszam cię do zapoznania się z dwoma moimi historiami:

    https://www.wattpad.com/user/saddest_smile

    Pozdrawiam serdecznie
    kawi98/saddest_smile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawi
      Cieszę się, że znowu zaczęłaś pisać szkoda tylko, że robisz to na wattpadzie. Próbowałam się tam zarejestrować, by móc wstawiać komentarze, ale chyba mnie to przerasta. Nie wiem, czy jest możliwość przeczytania tego bez rejestracji. Co z opowiadaniem, którego nie skończyłaś? O ile pamiętam było o szwedzkiej aktorce, która wyjechała do Stanów robić karierę. To była świetna historia i szkoda, że niedokończona.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Chciałam je dokończyć miałam nawet napisane kolejnych chyba z 7 rozdzialow ale zaczęłam liceum i trochę za bardzo popłynęłam później zachorowałam i nie miałam głowy do pisania. Teraz chciałabym na wattpadzie właśnie jeszcze raz Zacząć to opowiadanie pisać. Jestem 4 lata starsza wiec myśle ze będzie one tez troszkę bardziej dojrzałe

      Usuń