Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 lipca 2020

PRZERWA WAKACYJNA



Kochani
Ponieważ trwa sezon urlopowy my również robimy sobie przerwę wakacyjną, która potrwa od 24.07. do 19.08.2020r.
20.08. wznawiamy działalność publikacją pierwszego rozdziału krótkiej historii pt. „Miłość podróżuje koleją”.
Mamy nadzieję, że Wasz wypoczynek zregeneruje Wam siły i wprawi w dobry nastrój mimo wiszącej nad naszymi głowami pandemii. Bądźcie ostrożni i dmuchajcie na zimne. Miłych, pogodnych i udanych wakacji Wam wszystkim życzy
Gośka i Gaja

17 komentarzy:

  1. Miłego odpoczynku i wracajcie do nas. Pozdrawiam Jolka

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu się należy odpoczynek. Uważajcie na siebie;) Serdecznie pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego i udanego wypoczywania kochane. Życzę aby ten urlop zaowocował kolejnymi świetnymi opowiadaniami.
    Cieplutko pozdrawiam w piątkowe późne popołudnie.
    Julita

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnego urlopu! Kara

    OdpowiedzUsuń
  5. Za bardzo nie szalejcie na tym urlopie, hihihi;) Miśka pozdrawia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego pogodnego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku. Czasy trudne, dbajcie o siebie. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnej zabawy;) Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego urlopu;) Daga

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogodnych wakacji;) AB

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już po długim urlopie. Natomiast Wam życzę spokoju i nabierania sił na kolejny rok;) Pozdrawiam Nina

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim pogody, choćby ducha;) Gorąco pozdrawiam Mira

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ładujcie akumulatory, łapcie opaleniznę i bawcie się dobrze 😎😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Bawcie się dobrze, ale nie zapominajcie o nas;) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę tęsknić, ale czas wykorzystam na przypomnienie sobie po raz kolejny starszych opowiadań;) Serdecznie pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji wam życzę i dużo nowych pomysłów. Wybaczcie ,że nie komentuję ale nadal tu zaglądam i czytam. I tamta historia nie przekonałam mnie na początku ale później tak i podobało mi się zakończenie.Przepraszam ,że kiedyś Małgosiu nie zaakceptowałam Twojego zdania odnośnie mojego opowiadania. Ja nadal będę tu zaglądać mimo ,że Ty nie zakładasz na mojego bloga.jesli to usunięta z swojej listy to trudno. Ja twoje opowiadania czytam od lat i nie wyobrażam sobie bym miała przestać. Natomiast ja od czasu do czasu będę nadal wystawiał coś u siebie. Ludzie już nie komentują więc od następnego tygodnia zablokuje tą możliwość. Czekam z niecierpliwością na twoje opowiadanie. Pozdrawiam serdecznie. Miłego odpoczynku wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, Nazywam się Helen Moore Z USA, chcę podzielić się moim świadectwem ze wszystkimi ludźmi na świecie, wyszłam za mąż około 2 lata temu. zaczęliśmy mieć problemy w domu, na przykład przestać spać na tym samym łóżku, walczyć o małe rzeczy. Zawsze wraca do domu późno w nocy, pije za dużo i sypia z innymi kobietami na zewnątrz ... nigdy w życiu nie kochałem żadnego mężczyzny oprócz niego. Jest ojcem mojego dziecka i nie chcę go stracić, ponieważ tak ciężko pracowaliśmy razem, aby stać się tym, kim jesteśmy i mamy dzisiaj .4 miesiące temu postanowił zostawić mnie i dziecko, bycie samotną matką może być czasami ciężko i nie mam się do kogo zwrócić i miałem złamane serce. Zadzwoniłem do mojej mamy i wyjaśniłem jej wszystko, moja mama opowiedziała mi o dr ibinobie, jak pomógł jej rozwiązać problem między nią a jej szefem. Byłem bardzo zaskoczony o tym, ponieważ jej szef chciał ją zwolnić bez powodu. Powiedziano mi, żebym napisał do dr IBinoba bezpośrednio na jego Whatsapp i wyjaśnił mu wszystko, więc obiecał, że nie będę się martwić, że rzuci zaklęcie i sprawi, że wszystko wróci do tego, jak byliśmy. Dalej powiedział, że to kolejny kobiecy duch, który był kontrolując mojego męża i powiedział mi, że mój problem zostanie rozwiązany w ciągu trzech dni, jeśli uwierzę, powiedziałam OK. Więc rzucił na mnie zaklęcie i po dwóch dniach moja miłość naprawdę wróciła, prosząc mnie o wybaczenie. Jestem taka szczęśliwa! dlatego postanowiłem podzielić się moim doświadczeniem z każdym ciałem, które ma taki problem, może skontaktować się bezpośrednio z dr ibinoba na WhatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń