Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 maja 2018

Pięć milionów wyświetleń

MOI DRODZY

DZISIAJ UKAZAŁA SIĘ NA LICZNIKU MAGICZNA LICZBA PIĘCIU MILIONÓW ODWIEDZIN BLOGA. 
CÓŻ MOŻE POWIEDZIEĆ JEGO AUTOR, GDY NIE ZNAJDUJE SŁÓW Z POWODU WZRUSZENIA, OGROMNEJ WDZIĘCZNOŚCI I ZWYKŁEGO SZCZĘŚCIA?
JEDNO SŁOWO
NIE WYRAZI TEGO, CO DZIEJE SIĘ TERAZ W MOJEJ GŁOWIE I SERCU.
KIEDY ZAKŁADAŁAM BLOG MARZYŁAM, ŻEBY W CIĄGU DNIA ODWIEDZIŁO GO CHOCIAŻ DZIESIĘĆ OSÓB. TERAZ KAŻDEGO DNIA  ODWIEDZA GO ŚREDNIO OSIEM TYSIĘCY. 
TO WSZYSTKO PRZEKRACZA GRANICE MOJEGO POJMOWANIA, BO NIGDY NIE WYOBRAŻAŁAM SOBIE, ŻE TEN BLOG PRZYCIĄGNIE UWAGĘ TYLU WSPANIAŁYCH I ŻYCZLIWYCH CZYTELNIKÓW. 
WSZYSTKIM WAM NAJSERDECZNIEJ DZIĘKUJĘ I NIE UKRYWAM, ŻE WCIĄŻ LICZĘ NA WASZE WSPARCIE, PRZYCHYLNOŚĆ I KOMENTARZE. 
WSZYSTKICH WAS POZDRAWIAM NAJPIĘKNIEJ JAK TYLKO POTRAFIĘ.

19 komentarzy:

  1. Jejciu! Gratuluję i serdecznie pozdrawiam;) Kara

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie GRATULACJE.
    Twoje opowiadania są po prostu wspaniałe i nie ma się czemu dziwić, że masz tyle wejść.
    Gorąco pozdrawiam i życzę kolejnych nie tylko pięciu ale i pięćdziesięciu milionów kolejnych wejść
    Julita

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję;) Mira

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, bo myślę, że ja też się do tego przyczyniłam;) Pozdrawiam Jolka

    OdpowiedzUsuń
  5. Składam gratulacje! AB

    OdpowiedzUsuń
  6. Kara, Julita, Mira, Jola, AB
    Dziewczyny kochane, bardzo Wam dziękuję i odpowiadając na komentarz Joli powiem, że wszystkie przyczyniłyście się do sukcesu tego bloga. Przecież gdyby nie Wy, on już dawno przestał by istnieć.
    Pozdrawiam gorąco wszystkie i pięknie dziękuję za gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do gratulacji;) Teresa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromny sukces! Z całego serca gratuluję i życzę kolejnych takich osiągnięć:) Gaja

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, ale wynik! Gratulacje;) Daga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się melduję i oczywiście gratuluję;) Regina

    OdpowiedzUsuń
  11. Rety, ale wynik! Przyjmij gratulacje;) Edyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Teresa, Gaja, Daga, Regina, Edyta, Anonimowy
    Bardzo dziękuje dziewczyny!To wszystko dzięki Wam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, gratuluję wyniku. Sama poleciłam Twój blog kilku znajomym i są tak jak ja zachwyceni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beata i jestem wdzięczna za polecenie bloga. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  16. Małgosiu wynik imponujący, słusznie zasłużony. Nie mogło być inaczej kiedy Twoje opowiadania wciągają tak,że czasami trudno się oderwać żeby nie doczytać do końca, albo smutno gdy się kończą. Dziękuję Małgosiu za chwile zapomnienia w tej popapranej rzeczywistości.Gratuluje i pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata
      Bardzo dziękuję za te budujące słowa i za gratulacje. Najserdeczniej pozdrawiam. :)

      Usuń